T a b i n c h o

Bowlingfun on Friday


Idag har jag besökt Ekenäs och bowlat lite.
Att vakna klockan sex på morgonen är nog verkligen en jobbig grej måste jag säga. Man är döende direkt från starten och somnar nästan i duschen. Men det hör väl till då man sover mindre än fem timmar på en natt. I skolan gick det trögt.. Men gympan var kul! Det var det verkligen, man dog i princip av skratt bara att försöka utgöra movesen som vi skulle göra där, nej gode gud! Efter skolan kom jag hem till världens coolaste hus som jag vet om! Sedan har jag boblat, eller vad det nu igen hette, haha :P I alla fall vet jag inte vad som ännu skall hända här ikväll, kanske det blir att springa ut lite ännu eller inte, man får ju se hur det blir. ;) Men nu ska jag rusa, hejsvejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback