T a b i n c h o

Old people can be interesting


Hur knäppt eller oförståeligt detta kan låta så har det en viss sanning i sig.
Jag vet inte hur det är med någon annan person på denna planet, men jag själv tycker det är på något vis trevligt att gå på besök hos en gammal människa någon gång i året. Det känns på något vis lite som terapi. De får prata av sig och du får lyssna på livet från ett annat perspektiv, av en person som gjort så mycket i sitt liv. De har kanske rest runt nästan hela världen, är på sätt och vis en konstnär och på ett underligt sätt en liten idol i mitt liv. Denna personen är faktiskt min farmor, hur underligt det nu än låter. Hon är cool på något sätt och så himla speciell. Liksom, jag har aldrig i mitt liv träffat en sådan speciell person som henne tidigare som är i den åldern som hon är! Det känns bara underligt att skriva såhär, men jag tycker fortfarande hon är kul. Vad nu sedan någon annan säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback