T a b i n c h o

Amanda


Det känns som om jag bara sitter och publicerar en massa bilder på söta barn helatiden, vilket kanske är helt okej. Eller vad tycker du? I alla fall så är detta en bild på Amanda förra sommaren som jag satt idag och redigerade efter skolan. Blev riktigt nöjd med dem, tycker det ser ganska "proffessionellt" redigerade ut om man får säga så och jag älskar ögonen riktit massvis! Funderar på att möjligtvis printa ut denna bild i endera i färg eller svartvitt och hänga upp den på väggen. Dock borde jag också få någon liknande bild på Amelie så skulle de gå ihop med varann. Måste ta och fundera på saken.

Hur är det annors med mig? Jodå, visade tydligen för sig att jag hade feber på eftermiddagen idag i skolan, tack och lov räddade Melinda mig, skänkte mig Panadol och nu mår jag mycket bättre. Har dock inte hunnit dricka honungsvatten ännu, vilket jag borde. Men få se om jag hinner här i alla svängar. Skulle även ha lust att rita något, skulle vara tvungen att fota endel bilder, men jag skulle inte precis orka. Skall dock möjligtvis så småningom börja på en ny bloggdesign (I think). Bara jag får tiden och orken tillbaka. Nu skall jag dock fixa lite grejer och sedan gå och sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback