T a b i n c h o

Hey ho, let's go!


Till en början, måste jag erkänna att jag är dödstrött och stressar sönder mig själv. Håller för tillfället på cirka 12 timmar per dag med min komlicerade t-shirt som jag måste få klar tills torsdag så att jag kan printa trycket och isåfall ändra något på fredag. Annars har det varit en underbar dag. Har blivit ett husdjur, vars ras är homoerotisk katt. Har blivit en sko fattigare och en sko rikare. Har blivit strypt och fotograferad som om jag vet inte vad, helt sjukt. Har också kollat igenom en film två dagar irad, men idag märkväl ska jag faktiskt försöka få tag i sömnen, fast det kanske inte kommer att lyckas. Suck. Ska dock mysa lite extra nu så att jag orkar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback