T a b i n c h o

I just love 'em


Iknow bilden är suddig osv, men jag kunde bara inte låta bli att publicera den. Just look at Melinda's sjukt mysiga min, just love it. Tycker hon passar riktigt sjukt bra i Fidal's brills, hehe. Men jo, happyface är det alltid i vår klass. Dock är det sorliga väldigt sorlit då jag inte kommer se Melinda på vadå..? Två veckor! Urk å blä, hur ska jag klara mig!? Jag vet ju att jag kommer klara mig, utan den mest unika humorn en människa kan ha, får droga den resten av året istället! Det tror jag att vi alla gillar. Nu skall jag forstätta adore:a min blogg (om man skriver det så).

Kommentarer
dizi

Voi hjärtanes!!!! :D me miss u soooo också!!! Haha en helt underbar bild det där XD o snaaart går fu shot my sick humor igen,evemtuellt ettsamsung b2100 snäppe värre då jag hängt med bror :) <3!!!

2011-11-23 @ 00:29:50
URL: http://dizi.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback