T a b i n c h o

Oldie


Letade lite bland mina gamla bilder och hittade denna! Bilden är fotad i April runt påsken och då hade jag tydligen svart hår som egentligen skulle vara mörkbrunt. Diggar min pannlugg otroligt! Den ser så himla cool och allt ut, nuförtiden har jag nästan ingen pannlugg längre, utan hela håret är nästan(!) lika långt som det andra håret, vilket jag hoppas att det skulle kunna bli så småningom. Tycker även min systemkamera ser rätt maffig ut på bilden (om jag får säga det själv).

Väntar förövrigt på att en film skall ladda ner sig, men det tar EVIGHETER. Den ligger på något runt 90% och förstås så vill ingenting sammarbeta med mig efter det när det är pyttelite kvar. Får väl kolla på den imorgon istället, suck. Får ta och fortsätta söka bland mina bilder, överföra bilder till hårdskivan, redigera bilder och säkerhetskopiera mina filer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback