T a b i n c h o

T-shirt design


Vi skall designa ett tryck till t-shirts i skolan och jag har i princip ingen aning om vad jag skall göra. Skulle villa göra något riktigt snyggt och unikt som bara jag har. Men det är riktigt svårt. Vi designade ju etiketter till produkter i förra veckan och skall limma dem på måndag. Borde ju ta foto på dem eller liknande så att alla skulle få njuta av dem. Gillar verkligen Volcom's t-shirts design som finns på dem.

På bilden ser ni förövrigt två stycken riktigt snygga t-shirts. Dock krävs det att man skall kunna rita och det kan jag inte. Så jag måste i princip ge upp hoppet där, suck. Men jag skall fortsätta leta efter inspiration eller något liknande nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback