T a b i n c h o

Brutus aka. Brulle


Bild tagen med iPhone4 + Instagram


En lurvig (sängvärmare) var på besök hos oss idag. Bror och hans flickvän uppvaktar denna sötis Brulle rullen (vilket gulligt smeknamn) i två veckor nu. Han är världens sötaste, spralligaste och lekfullaste valp jag sett, så mycket energi i en hund har jag nog inte sett på länge! Plus att han är precis en sådan hund (ras) jag alltid velat ha så jag är lite smått glad att få träffa på honom och leka med honom lite. Hehehe, när jag blir gammal och rutten skall jag definitivt skaffa en hund av rasen West Highland något.. Westie iaf och sedan en söt Ragdoll kisse. Sådär, note to self!

Kommentarer
Amanda - lifestyle,foton och mer!

guu va de liknar min mammas hund! :D vad är det för ras?

2012-01-07 @ 22:32:30
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Janica

De e en bischon havanese:)Och han bor hemma hos oss ännu en vecka:)

2012-01-08 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback