T a b i n c h o

Full av glädje


Idag har jag... varit på besök hos min syster. Där konstaterade vi att tre barn, jag och en liten hund ryms hur bra som helst in i Amandas princesslott, coolt va? :D Drack kaffe och lekte lite med ungarna och sedan var det dags att komma hem igen och bli underhållen av finska Idols som har börjat igen. Någon annan än jag som följer med detta program?

Nåväl, imorgon är det skola igen efter sådär en fyra veckor? Ska bli intressant att återvända, trots att jag bara helst av allt kunde vara ledig tills sommarlovet börjar och kanske jobba något smått då och då. (Har ett stort behov att jobba nu, sysselsättning och sådär!)

För tillfället känner jag mig som en indredningstjej. Har ritat upp hela rummet på ett papper och skall försöka se hur jag skulle kunna ändra detta rum. Har blivit så trött på allt och skulle jättegärna vela ha en ny säng och en ny garderob, men för tillfället får jag nöja mig med det jag har! Kanske någon vacker dag sen. :)

Kommentarer
PERNILLA

mihi, tycker ja oxå :) Kund int bara låta bli att låta de gå förbi :D o du har jättefiin design :))

2012-01-08 @ 20:55:51
URL: http://muumilimu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback