T a b i n c h o

En fin vintermorgon


Höhö, igår var jag i sleepmode och idag är jag sprängd i huvudet. Hade ont i halsen igår och nu idag så har jag fått snuva, fortfarande ont i halsen och lite hosta, suck. Passligt tills skolan började också. :) Regnet öser ner där ute också, så det var inte så värst trevligt att vänta på bussen eller för den delen att gå till skolan. Igår var det dock lika vackert som på bilden ovan och ja, där längst fram med belysning i fönstren är då min skola jag går i. (om det intresserar någon) Känns lite äckligt att det är slask ute idag, sen kommer det frysa på och tadaa... Världens halaste väder är på kommande, nåväl. Jag skall ta och lära mig lite grejer här i skolan och sedan hem (där jag gärna vill sova)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback