T a b i n c h o

Amelie II


Det var ett tag igen sedan det droppade in ett inlägg här igen.
Orsaken är väl lathet och väldigt långsamt internet, som plötsligt snabbade upp sig så jag fick en gnutta bilder av Amelie som blir 6 månader här snart? Eller vad jag nu fick höra idag.. För er som inte vet så är Amelie min systers barn och ja, något mer tror jag inte det finns att berätta om den saken. :)

På påsken hände det ena och det andra, det var påskmarknad, jag var hos min kompis två nätter hos deras.. stuga? Och på söndag masade jag mig iväg dit för att spendera natten hos henne. Att vara hemma är tråkigt, så varför inte vara hos andra? :D Nu är det trots allt skola och sånt skit igen, men det löper väl på en aning bättre än förut.

Kommentarer
Sarah Ek

Ser man på en finländare i svenska bloggvärlden! Inte alla gånger man stöter på nån såhär random.

Anyway, gillar den sista bilden! Snygg blogg!

-Keep it up! (:

2011-07-16 @ 23:10:03
URL: http://eksarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback