T a b i n c h o

Fire


Idag har det varit en alldeles vanlig onsdag, men ändå inte.
Det känns väldigt skönt och avslappnande att det är bara två skoldagar kvar, och nästa vecka endast två dagar skola. Smakar gott i själen, måste jag säga. Nja, men jag hade något på mitt hjärta men det flög iväg som en vindpust så jag har ingen jävla aning om vad jag skulle skriva. :P Så jag får väl antagligen rabbla hit några rader som inte har något sammanhang alls.. Jag kan ju meddela på samma gång att jag mår bra och jag borde lämna in mitt religionsslutarbete så småningom, men problemet är att religion är så jädrans tråkigt så jag skulle liksom inte palla fixa det klart. Men, jag måste väl, fnys.

Kommentarer
Tosslan ! :D

MIN ELD MIN ELD ! :D

2011-04-27 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback