T a b i n c h o

I've been treated like dirt befo' ya


Idag har jag och mamma åkt till Lojo och köpt lite grejs. Dock hittade jag ingenting så med andra ord så fyndade mamma alltihop. Anyways så har jag inte gjort i princip något. Var ute för en stund sedan, satt på en stubbe och funderade och sedan satt jag död på en bänk och funderade om jag skulle säga det magiska ordet "Hej" eller inte, övervägde tanken. Fegade ur och sket i alltihopa. Just nu är det som det har varit hela veckan. Sitter och tänker tills tårarna rinner nerför kinderna. Känner mig så jävla utnyttjad som man bara kan bli. Mitt liv suger, hejdå.

Kommentarer
amelii

Funderar vad som hänt... gillar inte att du har det jobbigt och hoppas du har nån att prata med <3 kram

2011-08-27 @ 21:11:34
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback