T a b i n c h o

Quitted school


Som det står i rubriken så slutade jag skolan. Orkade inte mer med det där jävla gymnasiet. Dock måste jag ännu föra in en lapp på att jag har lov av mina föräldrar att sluta skolan och har en ny studieplats. Känns på sätt och vis som ett stort steg. Men samtidigt en lättnad. Slipper äntligen bli pinad i gymnasiet som jag blivit de fem dagar jag gått där. Fint kämpat! Nu är det nya steg och masande till en ny fräsch skola med grejer att göra som jag tycker om. Perfect.

Kommentarer
Lina

Var ska du börja? :)

Hoppas du trivs!

2011-08-23 @ 20:54:15
Maria [ t a b i n c h o ]

*

*

*

Jag ska börja i Västra Nylands folkhögskola på linjen Webbdesign och grafisk produktion. (:

*

*

*

2011-08-24 @ 09:50:59
URL: http://tabincho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback