T a b i n c h o

Skolprojekt


Okej, så vi fick som uppgift idag att rita två teckningar förhand som skulle vara motsatsen av varandra. Själv är jag inget vidare med att rita förhand och inte annars heller, men jag gjorde mitt bästa och detta blev resultatet. Skulle jag ha haft möjligtvis mer tid och ork skulle jag självklart gjort mer, men detta är vad det blev. Tycker man om det sedan är en annan sak. Själv är jag helt nöjd, för att ha skrapat ihop två teckningar på beställning (vilket inte är riktit min grej) på sisådär 3-4 timmar. (: Visst finns det en del saker som man kunde ändra på, men jag är alltför trött för sådant just nu på denna tidpunkt. Enjoy. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback