T a b i n c h o

The best night of your life


Hemma efter en händelserik pizzatur till Darin. Där jag sade "din råddiga sir så pizzig ut" vilket blev helt fel. Jorma han med handen, karis pummi kom dit också och luktade väldigt illa som vanligt. :) Vilket resulterade att jag och Tika tappade matlusten. Usch. Efter att vi ätit pizza satt vi i brandstationen någon timme med Robin som bytte luftfilter på sin bil, eller vad han nu gjorde. :D Efter det var det Shell som gällde med Anders, trött som jag var så ville jag bara hem. Så nu sitter jag här, hemma och redo att sova för natten bara sömnen skulle springa på mig. Nä men, skola imorgon 10.15. Sovmorgon, ahh. <3 Nåja, skall samla lite kreativitet tills imorn så jag klarar av att rita mer på beställning om det är det vi måste göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback