T a b i n c h o

VNF Logo


Idag var uppgiften att rita en ny logo till VNF. Detta blev resultatet. Kanske inte världens snyggaste, men det är vad jag åstadkommit. Efter ett snack med Melinda över en kaffe så fick jag äntligen tankarna att snurra runt i huvudet som de skulle. Sökte idéer genom att kolla runt, överallt, vilket lyckades. Kom hem i spöregnet och sedan lunchade jag med Michael där jag hittade idéen på detta "konstverk". Nu är den klar, tog en stund. Men jag är faktiskt rätt så nöjd, för att vara ärlig. Grön stubbe kanske inte riktigt passar dit, men färgerna går visserligen på att ändra i framtiden om det är sånt man behöver göra. Ha en bra fortsatt dag. :)

Kommentarer
Isabelle

Nice! :D

2011-08-31 @ 14:48:06
dizi

Den är snygg, och jag diggar hur du hållit skolans gröna färg och känsla, du har all anledning att vara stolt, i am impressed ! Och fonten du lade vnf med är grym. Ibland behöver man lite spegla med andra för att komma igång, tur att vi sitter brevid varann så har vi nära att gö de :D

2011-09-08 @ 17:19:39
URL: http://dizi.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback