T a b i n c h o

Dior Vernis & Rock Coat


Idag blev det ett spontant besök till Lojo med mamma. Vi var till CityMarket, där vi i princip bara köpte mat. Även god nyårsmat åt mig eftersom jag antagligen kommer att spendera nyåret hemma med mig själv och mina andra personligheter. Sedan besökte vi Sokos där vi kollade lite på rean. Hittade dessa nagellack från Dior på rea. De hade kostat 23.50€ styck, men eftersom det var 70% för dem gick de på 7.05€ styck, så jag fick i princip 3 för 1 pris. Mycket nöjd över mitt nya inköp! Har alltid siktat efter att köpa något av dessa nagellack, men känns lite onödigt att betala över 20€ för ett nagellack som knappast är så mycket bättre än andra nagellack.

Men nu fick jag ett samtal av Daniel så jag ska pysa ut mig till stan. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback