T a b i n c h o

The Home of Dark Butterflies


Söndag betyder filmdag!
Idag har jag i princip hela dagen degat i sängen och kollat på en film som handlar om en kille, vars namn är Juhani. Han är illa tvungen att spendera några år på ett slags barnhem pga. olika orsaker. Jag tycker om filmen, men det är förstås min egna åsikt.

Annars så har jag fyllt i papper som ska vara inlämnade imorgon, angående den gemensamma ansökan. Jag vet själv vad jag vill och är nöjd med mina val som jag valt. Dock finns det andra personer i min omgivning som kanske inte är lika glada över mina beslut. Det är något de måste acceptera, eftersom det är mitt liv det handlar om. Jag kan ju inte välja som andra vill och om jag skulle göra det, så skulle jag ångra det. Helt klart.

Kommentarer
Isabelle

Såå, vad blev det för något till slut? 8D

2011-02-27 @ 20:58:25
URL: http://gakkun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback