T a b i n c h o

You are wonderful


Du är underbar.
De tre små orden får mina öron ofta höra. Men jag har ännu inte riktigt förstått varför jag är så himla underbar? (enligt vissa personer) Vissa tycker jag är en total idiot, och det accepterar jag. Man kan väl inte vara omtyckt av varenda liten levande människa här på jorden eller? Nä, det kan man nog inte. Inte i min värld, men kanske i din..

I alla fall blev jag mycket förvånad idag när jag kom ut ur duschen. Mitt hår gav mig ett gott skratt. Chokladbrunt skulle håret bli. Dock ser det helt svart ut. Men sanningen är att om man kollar riktigt noga så är det mörkmörkmörk brunt. Fett coolt! Eller så inte. Det är ett nöje att färga sitt hår, för man vet ju aldrig hur håret kommer att se ut i slutändan. Kanske de har satt grön färg istället för brunt i en flaska och så får du plötsligt grönt hår! Haha, det vore en sjukt kul grej! Kanske inte alla skulle tolerera det, men jag skulle tycka det var kul. Men det är väl för att jag är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback