T a b i n c h o

Don't loose it all


Gjort är gjort, sagt är sagt, hänt är hänt. Ingen kan ändra på den saken längre, de vet vi alla. Men det är kanske lika bra att vi alla begår misstag, så man kanske någongång skulle ta och lära sig? Tydligen inte.
I alla fall har det varit fullt upp på jobbet idag, helatiden något shit som skulle fixas, suck. 8 dagar kvar, sen säger jag babbaii och tar sommarlov sådär sist och slutligen. Höhö.
Längesedan jag skrev något "vettigt" också här, inte för att detta är det heller men. Who cares? Skyll er själva som läser. :D Såg Levi knubbisen idag också, fy vad han har blivit söt på sistone. Synd bara att han är så blyg. Fett längesedan jag såg honom sist. :) Måste väl ta och blåsa såpbubblor med honom som vi gjorda förra sommaren. I alla fall så skall jag strax kolla film, och allmänt lata mig här i min fina iskalla säng, solon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback