T a b i n c h o

I feel pain, I feel cold, I feel ashamed


Blä.
Detta har helt klart varit den sämsta dagen på hela mitt sommarlov. Regnet har smattrat ner på taket ungefär hela dagen och jag har bara haft lust att gräva ner mig under jorden och ligga där i resten av mitt liv. Allt på grund av att jag hade en humla i mitt rum, herregud. Egentligen hade jag bara lust att sticka bort och aldrig återvända. Men. Dagen fick sitt lilla leende på läpparna då Amanda och Amelie lyste upp dagen med deras underbara, underliga grejer de håller på med. Men då man lyssnade på Flip A Coin så visste jag inte vad jag skulle tro eller tänka längre. Någon som vill rädda mig från denna usla dag? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback