T a b i n c h o

Tell me why.


Jag har ingenting annat att säga än att skönt att det var den sista "normala skoldagen idag.
Du är min eld, min enda önskan. Eller hej ska jag kanske säga med ett leende på läpparna. Dagen har varit som den vart, det där samma gamla vanliga enligt mig själv. Förstår mig inte på människor längre och skulle bara villa fly iväg, men livet är väl som det är. Visst vet jag vad jag kunde göra, men seriöst. Jag pallar inte gå igenom sånt där rent ut sagt skit. För det är bara jobbigt. Nej, jag pallar inte snacka heller, för det verkar inte bli till något. Njä, jag skulle bara vela ge upp och hitta något bättre, något mer spännande och utmanande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback