T a b i n c h o

Where do I begin?



Jumpin' back home. We can all be friends.
När jag blir populär kommer jag att få dig, pah. Skulle inte tro det. Men nja! Idag har det varit en väldigt chill dag. Vaknade med ett tomt hus, vilket var mycket skönt. Känns som om det var första gången jag vaknat hemma på evigheter. Sedan drack jag Fanta till morgonmål, vilket var mycket gott gott och chillade vid något skumt bord. Gick och lade mig vid två på dagen och vaknade då några nyfikna föräldrar tittade in och trodde jag sovit med nyckeln i dörren hela natten. Njee, så dum är jag inte. Men att låsa ut mig från huset är jag miiket bra på! I alla fall kom jag nyss hem och via ABC och inhandlat dendär livsviktiga mjölken, myes. :) I alla fall så är det jobb som gäller imorgon igen för omväxlings skull. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback