T a b i n c h o

DA skola


Då var sista skolveckan påbörjad och första dagen avklarad.
Förstod mig inte riktigt på varför man var tvungen att fylla i ett värdelöst papper om energi och sådant i geografin idag, men.. Det har väl sin mening. Alla lektioner var hyfsat chill. Gjordes typ ingenting på någon timme. Förutom att vi räknade alkoholmatematik..? (say wh00t?) Nåväl. Det var slött, tråkigt och onödigt. Och jag fick veta att jag kommer tydligen få ett bra betyg enligt min klassföreståndare Sue.. Miiket trevligt att hon berättar.. (;

IDAG har jag varit på länk.. Jejee. 6 kilometer lång, tiep. Och så har jag även försökt fylla i en jävla valblankett som jag fattar nada av, så jag funderar på att skaffa hjälp med den, heh... Men iaf så kändes det som om jag hade något viktigt att berätta, men som det ser ut nu. Så flög det bara iväg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback