T a b i n c h o

Dags för skönhetssömnen


Efter en lång, olärorik och tråkig dag är det (äntligen) dags att masa sig i säng.
Det känns underbart att känna känslan av att denna tråkiga dag äntligen lidit mot sitt slut. Dock är det mindre underbart att det är skola imorgon, men det positiva med det hela är att det är sista skolveckan för mig i grundskolan. Nedräkningen börjar! 5 dagar och sedan är det heidoooo! :) Känns skönt men underligt. Vet inte riktigt hur jag ska göra med min framtid ännu, men det löser väl sig och jag tar mig i kragen och väljer ett mellanår. Heh, lite fel val. Men ändå skönt. Ett till år att utveckla sig. ♥ Sedan får vi åter vara nyfikna och se vart fötterna bär sig åt! Godnatt alla söta och rara människor. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback