T a b i n c h o

On helppo olla onellinen ihmisten edessä



Idag har det varit en ganska så händelserik dag.
Det började med att jag masade iväg mig att köpa hårfärg och strumpbyxor (som behövs till avslutningen). Vilket betyder att jag färgade håret idag i en nyans som hette Dark Coffee Brown. Blev lite annorlunda på något sätt och naturligt enligt min mamma. Sedan bar det åt till Trädgårdsmässan i Billnäs där det blev strosas runt i en konstgalleria med en hel del inspiration åt mig. Dyra grejer där, men det bjöds på Rosévin iaf. Vilket var lite småintressant. Träffade på en designer till Marimekko vars namn är Ristomatti Ratia. Intressant. Tja, sedan blev det en hel del kikas på olika trädgårdsgrejer, synd bara att jag lämnade kameran hemma. Men kanske en annan gång? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback