T a b i n c h o

Sjuk, sjukare, sjukast


Efter att ha legat hemma i sängen en vecka så känner jag mig totalt sliten.
Jag har ont i princip överallt, varenda centimeter är fylld med ont. Att ligga och knappt röra på sig i en hel vecka är hemskt. Att vara sjuk är inte heller så trevligt, men kanske, eller, nä, jag vet inte. Vi skiter i det. Vad har hänt i veckan? Jo, Finland vann ju i ishockey. WOHO! (men det var ju in söndags.. Men whatever, ingen märker...) Och.. vad mer? Min pappa har varit i Sverige, min bror har sålt en massa crap. Och min mamma har också varit sjuk... Jag har.. uhm, gjort ingenting. Legat hemma och smutsat ner mig. Ptja, jag lever, det är det viktigaste. Right? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback