T a b i n c h o

Thinking of...


...gåing och sova.
Jag är fett i tid idag med att fundera ens tanken på att gå och sova, success maybe? :) Nåja, tillbaka till vad jag har sk. donat ("jobbat") med idag. Jag fixade så att min hastighetsmätare på mopeden äntligen började fungera efter kanske snart ett år!? Tiden går snabbt... Sedan så har jag lekt med världens sötaste och trevligaste valp Brutus (jag hoppas den håriga filuren hette så) som är 14 veckor gammal. En söt liten Westie som Roger hade med sig. Lärde den ett nytt tricks och ja.. Hunden följde i princip efter mig vart jag än gick typ som jag skulle ha ägt den eller liknande. o.0 Skömt... Nåväl, söt var han i alla fall

Hjälpte brorsan och Nuppe (eller vad han nu har för namn :D) med brorsans hans V8-båt. Som är stor och ljudlig och fett cool och orange inuti. Den fungerar dock inte än som den ska, men kanske snart så är det att wroomwroom med den. ;)

Fyllde även i min ansökningslapp idag och ska väl lämna in den imorgon när jag minns och sådär. Sedan ska jag väl prata med studie/elevhandledaren om ditt och datt. Blablabla, jag kan i princip fortsätta i all evighet om att prata om ingenting så jag drar väl ett avslutande streck här och säger. Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback