T a b i n c h o

Happy birthday!


Jag var bara tvungen att sätta ut denna bilden på sötisen Amelie som fyller 1 år idag! Grattis på dig, och du är så söt med dina fyra tänder i munnen. Busigaste ettåringen som nästan kan gå själv!

Annars så är jag fortfarande sjuk, hostar som jag vet inte vad, har även snuva och stegring. Har trots allt varit i skolan idag, lekt i flashen och avhämtat mitt efterlängtade paket från blue-tomato som jag väntat på i någon vecka. När ja sedan kom hem fortsatte jag redigera bilder på två små söta tjejer och på en stor pojke. Är äntligen klar med bilderna (thank god!) och skall börja redigera bilder som togs på söndagen imorgon, bara jag har orken att göra det. Ha det gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback