T a b i n c h o

Perfection


Hey ho lets go! Jag lever fortfarande, jessir! För tillfället sitter jag i soffan och glor på TV:n som rullar på. Funderar på att platta mitt hår efter att salkkarit har kommit, om jag ens orkar kika på det. Får se. Annars kunde jag ta och städa rummet en aning, för de e väldit stökit.

Annars har jag spänt kjeden på mopon med min bror idag morse. Sedan körde jag till skolan och fick veta att vår lärare är sjuk, vilket betydde att de som hade lust var på plats och vi satt och chillade i klassen. Det var ganska roligt må jag säga! Imorgon är han frisk, skulle jag tro så då kommer vi få lära oss om Actionscript i Flash, jeej. Eller något. Men nu ska jag allt gå till mitt rum och platta mitt hår, seeya later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback