T a b i n c h o

Diamanter




Gjorde lite diamanter i Photoshop i brist på annat att göra. Och dessutom är det fredag idag, woho! Visste inte riktigt vad jag skulle göra med bakgrunden heller. Men dethära, läraren tyckte att det såg ut som ett mönster till en bordduk eller gardin eller något, haha. Söt han också. :) Nåja. Diamanterna var jobbiga att göra (trots att jag bara gjorde en och kopierade dit resten. Men det blev sina skavanker på vissa ställen som man var tvungen att finslipa senare. :P

Idag har jag ingen aning vad som händer heller, spela Angry Birds maybe? Njja, idk. Men dethär.. Jo, blir väl utgång senare ikväll också om jag gissar rätt. Eller, man kan ju alltid hoppas. Frissa imorn annars! Mysigt. Skall färga håret min naturliga hårfärg så att mitt hår får leva fritt och börja må bra igen, utmärkt! :) Ha en fin fredag, för det skall jag i alla fall ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback