T a b i n c h o

Space




Detta är något som jag gjorde igår på Photoshop i skolan. Vi lekte runt lite, och jag vet inte. Inget extra med denna bild. Ändrade lite på kontrasten och gjorde själva bilden lila. Ingenting märkvärdigt. Men helt måttligt nöjd är jag. I alla fall så håller jag på att redigera en bild på Sabina just nu som går i min klass. Den börjar så småningom bli klar, och jag är faktiskt nöjd. :) Lägger antagligen ut bilden senare idag, eller så kommer det ut imorgon. Vi får se. Ha en bra regnig fortsatt dag.

Kommentarer
dizi

Vad roligt att du också bloggar :D och det lila skenet är riktigt najs, varmt fast kallt! Hoppas vi sku få lära oss göra såna här bilder from scratch på kursen :) och tack för idag, det du sa betydde jäkla mycket för mig. U know what im talkin bout, skriver inte om allt sånt offentligt men du ska veta att det kändes bra!

2011-09-08 @ 17:09:02
URL: http://dizi.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback