T a b i n c h o

We almost had it all


Tyckte jag hade lust att skriva av mig lite. I skolan har vi en uppgift som är för nybörjare och skall räcka cirka två timmar. Jag tror ingen i vår klass har klarar av det på två timmar, och det enda man får med dendär fågeln är nervfel när ingenting fungerar som det ska. :) Tur så har man proffessionell hjälp av både Sabina och Melinda, då läraren Vito är till ingen vidare hjälp faktiskt. Språkmur maksimus. Fy. Jag fattar inte honom, han talar knappt med mig, so fuck that.

Tur så har ja en söt liten filur som heter Pernilla som jag kan snoska med här i några veckor framåt innan hon försvinner med sin söta bil foreva. :( Nä, men det är riktigt trevlit med shack man annars träffar varje dag och också se dem i skolan. Nog för att mina classmates är riktigt sick underbara människor. Ouhjeah. Sen när jag annars blir färdig med dendä jävla fågeln så ska jag lägga upp en mysig bild på den och visa hur annorlunda den är än vad den egentligen skulle vara, men den är söt för det. :D Nu ska jag ta och försöka sova? Nä, men. Tröttna ner mig så att jag kan möjligtvis sova inatt. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback