T a b i n c h o

Where do we go from here


Gokväll gott folk! Jag skakar som jag fryser i min säng och knarkar en låt, heh. Vet inte riktigt vad jag skulle kunna göra eller liknande. Rita maybe? Nja. Få se. Har typ hela natten på mig att hitta på något ännu, mys! Ett roligt samtal vore inte heller helt fel. Men jag kan säga att jag har så kallt att jag verkligen inte för fem miljoner euro skulle flytta på mig från denhär sängen. Kanske lite överdrivet, men ändå.

Annars så har jag varit hos Sjögrenarna och tittat på när Daniel spelat Test Drive Unlimited 2. I like the game, yeah. Sedan åkt runt lite i Robins finfina Volvo med Tika. :) Efter det hängde Anders på och vi bytte bil till hans Ford och åkte till ABC där jag inte riktigt vet egentligen vad vi skulle göra där. Men i alla fall hittade jag och Tika Pernilla där och hängde på med henne och Tomi på en lite åktur i hennes vrålsnygga Golf. När vi var klara med det så stack vi till Svantes en sväng och efter det så körde jag själv hem och nu sitter jag här och knarkar fortfarande den mest mysigaste låt idag. Ha en skön kväll annars, för det ska jag verkligen ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback