T a b i n c h o

Part Of Me


Egentligen har jag miljontals saker jag gärna skulle dela med mig, men jag tror att jag kan lika bra hålla dem för mig själv, hihi. Undertiden jag inte bloggat har jag bland annat varit till Sverige, odlat chili, rosmarin, basilika och timjam. Tack så hjärtlit åt Emil som skickade över chilifröna åt mig! =) Hoppas på att det blir något fint av dem!

Idag blev det plötslig utgång. Trodde vi skulle kolla film, men istället så satt vi nere i källaren och pratade om spöken vi endera varit med om eller liknande. Interesting! Sedan blev vi alla lite skrämdslagna så vi hoppade in i bilen och körde runt lite i stan. Skulle ha delat med mig av någon fin bild, men... Formaterade datorn inatt så allt är på hårddisken. :) Skall försöka ta mig i kragen och skriva ett litet ord varje dag (så himla skönt att få skriva av sig) Nåväl.. Jag tror att.. jag ska möjligtvis gå och lägga mig så småningom (trots att jag kommer somna först om en timma, blä). Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback