T a b i n c h o

Baby, you're a firework


Idag är det första dagen på det nya året! Vad annat kan man säga än gott nytt år. Vaknade kvart i två och har sedan dess suttit i pyjamas här hemma framför våran tv. Har gått igenom ALLA fyrverkeribilder, hela dagen lång. Närmare 200 bilder blev det och nu kan man bra säga att jag är mer eller mindre slut efter att ha gått igenom alla bilder, suck. MEN, vi ska inte sörja, ett nytt år har börjat och man kan mer eller mindre börja pånytt.

Gårdagen startades med ett besök till Pojo för att titta på de välkända fyrverkerierna. 100års jubeleum var det också. Mitt nyårskväll gick ut på att åka runt i Karis med Daniel, träffa Pernilla, spela Little Big Planet, åka bil med Pernilla och Daniel och träffa Matte. Sedan närmade det sig tolvslaget och jag pyste hem mig, fixade lite god mat åt mig. Satt mig framför TV:n och såg på Adeles konsert i Albert Hall, om jag minns rätt. Nu skall jag fortsätta att ta det lugnt, tills det blir att gå till sängs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback