T a b i n c h o

If we don't kill ourselves we'll be the leaders


Hej och välkommen till en blogg som står tom och ser så jävla snygg ut. Nåväl.. Idag har jag varit på ett slött namnsdagskalas hos farmor, där hände i princip inte så mycket. Inatt åkade jag runt i en bil över halva jordklotet och har härmed antagligen förgiftat hela Finland och antagligen hela världen, hm. Känns värt att vara fyra pers i tre olika bilar och alla skall till samma ställe. Det känns även fett coolt att åka runt i Ekenäs, kasta runt på djävulen och bollarna. Varför jag skriver så messed up, vet jag egentligen inte. Men jag tror det är för att jag vill inte att alla ska förstå, är fedup på att blogga och det är så skönt att inte behöva skriva ner några rader på en elektronisk plats som vemsomhelst kan läsa (stör inte mig, men ändå). Why oh why. Nu tror du säkert att jag är fedup på allt och alla. Nej, jag mår fint. Riktigt bra, är bara trött på att få skulden, skyllor och allt när jag aldrig gör något. Well, fuuuk. Life is life. Hahah, jag tänker ha en fedd bra vecka nästa vecka! Skönt som fan att få släppa loss lite. Tackåhej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback