T a b i n c h o

Snöväder


Denna bilden är tagen imorse då det snöade som mest ute (första gången ja fotograferar fallande snö, btw). Sitter som bäst och kodar på min hemsida som jag lagar i skolan som vi skriver koderna helt själv, det går riktigt bra och är hittils nöjd med den! Vilket är en bra sak. =) Det roliga med det hela är att vi också får ladda upp den på en server, så att alla kan i princip också kolla på den. Annars så har vi fotokurs i skolan om två veckor! Ser så fram emot det!

Annars har jag bara suttit inne hela dagen idag på en och samma plats sedan jag vaknade, väldigt givande ja, men har man inget annat att göra så får man väl bara sitta hemma och se dum ut medans alla andra leker ute i snön. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback