T a b i n c h o

Testar Garnier BB Cream


Jag vet inte hur mycket jag har försökt att tycka om denna nya kräm från Garnier, men jag bara gör inte det. Det enda jag tycker om med den är att den fuktar bra och har en riktigt trevlig doft, någon slags citrondoft kanske? Men anyways. Varför jag inte tycker om den är för att färgen är alltför brun för mig (prövade lightfärgen). Känns som om jag skulle ha ett kilo spackel i fejse och det känns som om huden knappt skulle andas (slår vad om att jag kommer ha hur mycket finnar som helst i mitt fejs imorgon när jag vaknar). Känns riktigt synd att bara säga att detta är bara big no-no för mig. Synd, för jag trodde verkligen och ville verkligen tycka om den, but nouu. I don't. Sorry krämis. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback