T a b i n c h o

Tisdag-morgon


Sitter just nu i klassen och känner mig allmänt trött och slö, väntar på att folket ska komma till skolan. Men ingen verkar ha orkat ens tänka på saken ännu. Så jag sitter här ensam i mörkret och gör i princip ingenting. Skulle helst bara villa gå hem och sova lite extra, men det funkar nog inte riktigt ännu. Efter skolan tror jag att jag skall gå och sova en sväng. Men vi får se sen det när jag kommer hem (brukar oftast bli pigg när jag ska å sova). Är hungrig och frusen också, eftersom jag sov så dåligt inatt, suck. Menmen, positivt ska de va! Å snart börjar väl skolan såå, jag ska hitta på lite annat fuffens innan allt börjar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback