T a b i n c h o

Work in progress


Håller på att vektorisera en uggla för tillfället, till t-shirten som skall göras via skolan. Just nu ser den ut såhär, och måste medge att joina allt ihopa är fett jobbigt, plus att jag inte fattade hur man gjorde men brushen. Så mycket frågor men undviker att fråga alla frågorna av Melinda, she deserves a veckoslut! :D Anyways så ska ja ut snart, ja ha int vari ute på en tid, hehehe. Känns pra, eller ja int vet ja. Så jävla lat, nördar på ugglan (fösöka få den klar) MENN, melodifestivalen kommer jag missa, men big deal. Ja hoppas det blir kul ute och att jag inte dör med mina nya byxor (typ söndrar dem :S) Nåväl, blablalba säger ja ba nu. Ska fortsätta vänta på Robin å Fredrika. Så länge Imma sayy baiiibaii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback