T a b i n c h o

Skolan tog slut


Tyckte att det var dags att skriva ner några rader här. Denna gången tänkte jag ta mig i kragen och faktiskt skriva ner några rader varje dag framöver. Igår tog skolan slut, idag har det varit ledig dag och imorgon har jag lovat att jobba. Till avslutningspresent fick jag smycket ovan och en ros av mami. <3 Fick också en tjugolapp av pappa. Får se vart det bär av efter dessa år, endera Helsingfors eller Vasa.

Igår bakade jag dendär äckelsmeten jag fått. Någon slags rotsmet som smakade mandelmassa (vilket jag inte tål), BLÄ. Men efter att det klämts i resten av ingredienserna blev smeten gudomlig! Påminde om en cupcakesmet jag gjort tidigare. Dock blev själva kakan inte like god, as usual. Fattar inte varför kaksmeten ska vara godare. Skumt.

Klockan ringer vid.. kvart i sju imorgon bitti och sedan är det bara att peta upp sig ur sängen och ja.. Flytta sitt feta arsle till jobbet. Skall även försöka peta mitt arsle till Sportfigur ikväll och svettas lite. Hoppas bara på att jag orkar.

Aja, jag finns förresten på instagram väldigt mycket. Uppdaterar där nästan varje dag så den kan du ta och kolla in ifall det blir tomt här på bloggen. @tabincho heter jag där iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback